Van Santa Maria naar Anaheim - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Van Santa Maria naar Anaheim - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Van Santa Maria naar Anaheim

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

27 April 2015 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag zijn we begonnen in Santa Maria, waar we vanuit daar naar het plaatsje Solvang zijn gereden. Dit bleek een leuk plaatsje te zijn, helemaal Denemarken. Doordat het ooit een van Denemarken was, is dit helemaal te zien aan de huisjes en de invloeden van Europa.
Daarna zijn we verder gereden naar Santa Barbara, een kustplaatsen waar niet heel veel te zien bleek te zijn, we zijn doorgereden langs de Pacific Coast richting Malibu, ook een kustplaats met veel palmbomen. Daarna doorgereden naar Santa Monica, Stijn wilde naar de Dunkin donuts en hier hebben we wat gegeten. Daarna hebben we over de pier gelopen en winkeltjes gekeken. Dit plaatsje is bekend geworden, doordat Baywatch hier is opgenomen en oorspronkelijk het einde van de route 66 is.
Nu door richting Anaheim, waar ons hotel is. We zijn in de avond naar Disney downtown geweest, waar we winkeltjes hebben gekeken en gegeten.

• 30 April 2015 - 10:11

Pap/mam VR:

veel miles lijkt me als ik zo lees. Hoeveel tijd hebben jullie om dingen te bezichtigen of in je op te nemen. In ieder geval veel winkeltjes begrijp ik. Enne het weer, hoe is dat eigenlijk tot nu toe???
    Gelukkig veel leuke foto's. Gaan we ook ff bekijken allemaal.

Groeten en veel vakantiegenot.

• 30 April 2015 - 10:14

Cees:

Leuke foto's van deze dag. Jullie staan er mooi op. Die molen lijkt wel Nederland enne daar hebben ze echter policecars. Waar was dat trouwens???

• 02 Mei 2015 - 06:49

Stijn En Mariël:

We hebben hier zelfs al Nederlandse vlaggen gezien! Die politiewagens rijden hier heel veel, deze stond op de boulevard in Santa Monica!!!