Van Vernal naar Yellowstone - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Van Vernal naar Yellowstone - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Van Vernal naar Yellowstone

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

04 Mei 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone

Vandaag een kort verslag van een lange rit vanuit Vernal naar Yellowstone. Nog even lekker ontbijt gehad in het hotel een paar souvenirs gekocht en langs de supermarkt (want Stijn eet heel de vakantie donuts!!!), toen rond 11uur vertrokken.
Onderweg door veel verschillende soorten langschappen en weer gekomen. Van bergen, naar weilanden, van sneeuw en regen naar de volle zon. En onderweg een eland en herten gezien. Om ongeveer half 8 waren we in het hotel in Yellowstone.
Vandaag zijn we door 4 staten gereden, begonnen Utah, naar Wyoming, Ohio en nu nu Montana.
Even het westelijk stadje verkennen en lekker gegeten in een cowboy achting tentje.
Morgen een dag vol met geisers en andere natuurschoon!

• 05 Mei 2015 - 11:31

Marijn En Yvonne:

Als je Yogi Bear tegenkomt, doe 'm de groeten!!

• 05 Mei 2015 - 14:10

Marian:

Hoe maak je een kind gelukkig. Gewoon in een winkel zetten vol met donuts!!!!!

• 07 Mei 2015 - 06:40

Stijn En Mariel :

Hmmmm donuts... En weer een doos op... ;)

• 07 Mei 2015 - 20:43

Pap En Mam VR:

bietje op de lijn letten Stijn!!!!! of sˊmorgens paar miles joggen in the mountains. het ga jullie goed, dat merken we wel. maar ja, missen jullie best wel hoor.

doeiiiiii

• 10 Mei 2015 - 06:26

Stijn En Mariel :

Wij missen jullie ook maar Tilburg niet hoor! Ik krijg echt een donut-buik dus dat wordt flink op rantsoen als we weer thuis zijn.