Salt Lake City naar Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Salt Lake City naar Capitol Reef - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Salt Lake City naar Capitol Reef

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, Torrey

Van Salt Lake city naar Capitol Reef. Voordat we vanuit Salt Lake City vertrokken hebben we het Capitool bekeken, een groot mooi wit gebouw op een berg. Binnen kon je verschillende regeringskamers bekijken en de kamers van de Amerikaanse regering van Utah. Daarna een binnendoor richting Capitol Reef, mooie verschillende landschappen en dorpjes. Onderweg gestopt om de benen te strekken en Stijn heeft onderweg bij een Beetle garage gekeken en nog in een dorpje een ijsje gegeten. Toen doorgereden naar het hotel in Capitol Reef, waar we aan de overkant van het hotel gegeten hebben.
We hebben een prachtig uitzicht vanuit onze hotelkamer, uitzicht op de canyon.

• 13 Mei 2015 - 12:47

Pa/ma V R:

die donutburger ziet er niet alleen gelikt uit, maar smaakt denk ik ook wel zo. Zeker bij een donutexpert zoals jij bent. Hebben ze hier nie!!!!!!!!