Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

08 Mei 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vandaag eerst begonnen in park Capitol Reef, waar we met de auto doorheen zijn gereden, helaas maar een paar keer gestopt omdat het veel regende, het was wel een heel klein park dus totale rit was ongeveer 1uur door de canyons.
Daarna over een van de 10 mooiste routes van Noord-Amerika gereden, onderweg hadden we regen, natte sneeuw en soms droog, doordat het zo n slecht weer was kon je helaas niet ver weg kijken op de uitzichtpunten. Op een punt kon je kilometers weg kijken tot Monument Valley toe, maar wij zagen alleen mist!!
We kwamen op de route nog een aantal dorpjes tegen en hertjes langs de weg.
Aan het einde van deze weg kwam je uit in Bryce Canyon, leuk stadje zat ervoor waar we winkeltjes bekeken hebben. Toen de canyon in, hoe hoger we kwamen hoe kouder het werd. Op het eind punt had je een mooi uitzicht, maar het was zo koud, 0graden en we zijn daar niet op gekleed, dat we niet lang hebben gekeken. Op de terugweg naar beneden zijn we bij alle stops gestopt. Helaas hebben we de laatste 3 stops niet meer gedaan, doordat het steeds harder begon te sneeuwen. En het was te koud om elke keer uit te stappen en je zag niets door de sneeuwval.
We zijn naar ons hotel gegaan en hebben daarna was in het dorpje gegeten, s avonds hebben we rustig met de kachel aan tv gekeken. Zo begin je in 40 graden en zo ben je in een gebied waar het vriest.

• 09 Mei 2015 - 21:48

Naomi:

Brrrr! Vrieskou! Gelukkig is het hier niet zó koud! Hoeveel dagen nog tot je weer ergrns bent waar het warmer is? Veel plezier nog!!

• 09 Mei 2015 - 23:53

Stijn En Mariel :

Als het goed is morgen als we naar Las Vegas rijden is het weer lekker warm. Dus laten we hopen.