Dag 16: St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dag 16: St. Augustine - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dag 16: St. Augustine

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

07 Augustus 2018 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Vandaag zijn we aangekomen in St. Augustine. Het oudste stadje van de VS, met onder andere ook het oudste huisje van de VS!
Rond 13 uur hebben we ingecheckt in ons hotel. Omdat we morgen naar New York vliegen, zijn we begonnen met het herinrichten van de koffers zodat alles weer mee kan in het ruim. Vervolgens hebben we St. Augustine verder verkend. Het is een stadje met veel Spaanse invloeden; als je er doorheen loopt waan je je eigenlijk weer in Europa. Het stadje heeft een mooie kapel, kathedralen, authentieke winkelstraatjes, een vuurtoren en nog veel meer moois. Omdat het zo warm was, en we erg veel gelopen hebben, zijn we na een broodje gegeten te hebben bij Denny's nog lekker even het zwembad in geplonst. Nu lekker uitrusten voor onze trip naar de Big Apple!

• 08 Augustus 2018 - 11:56

Cees En Marian:

Nou Augustine is mooie afsluiting voor jullie NY vlucht. Fijne en veilige vlucht en we horen en lezen graag wat voor indrukken the Big Apple bij Stijn geeft! (Mariel kent heeft die al want is er eerder geweest, toch?)
    Ik heb bij jullie laatste verslagen (ong vanaf Jacksonvile) overigens geen indrukfoto's meer gezien. Vergeten of geen fotootjes gemaakt. We blijven wel benieuwd naar plaatjes hoor!!

Hier bij ons blijft hebben we vannacht enkele onweersbuien gehad en komende dagen wordt meer regen bij ons verwacht. Dus gelukkig komt er wat water uit de lucht. Hard nodig hier. Temperatuur gaat dan ong tussen 25 en 30 gr hangen. Nog niks mis mee.

Vanaf welke luchthaven vertrekken jullie eigenlijk. Is dat ook dichtbij Augustine??

Groetjes weer C/M