Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Death Valley - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Death Valley

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

12 Mei 2015 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Vertrokken richting Death Valley, van alle drukte en lawaai naar de rustige vallei, met zijn mooie bergen. We zijn in het zuiden van Death Valley begonnen en zo richting noorden gereden. Er waren mooie stopplaatsen, van zoutvlaktes tot hele mooie uitzichtpunten, een vulkaankrater en een paleis.
Als laatste hebben we bij zonsondergang in de duinen gekeken, wat een mooi licht gaf op het zand.
Omdat er maar 1 restaurant zat was de keus voor het eten makkelijk. S avonds was het onvoorstelbaar donker, overal waar je keek, keek je naar zwart, donker, heel apart.

• 13 Mei 2015 - 19:34

Pam/mam V R:

'S avonds is het toch altijd donker, maar pikzwart, ja daar heb ik ook niet zo'n beeld van. Moet je zelf meegemaakt hebben.
    Ik zie geen foto's meer vanaf Vegas, how coms?????
    Het gaat met mijn verkoudheid al een beetje beter, nog wel veel moe, maar dat trekt ook nog wel bij.
    De paper zakdoekjes zijn niet aan te slepen, ha...ha....

Groetjes weer.

• 14 Mei 2015 - 18:51

Marlou:

Holy cow, wat een fantastische trip ondernemen jullie! Daar kun je wel een tijdje op teren! Evenals op alle hamburgers die blijkbaar genuttigd worden. Op de foto's weten jullie die extra kilo's goed te camoufleren....fotoshop? Hartstikke leuk al die verslagen. Nog even genieten guys. Hartelijke groeten van Marlou.

• 15 Mei 2015 - 00:14

Sandra:

Het is echt heeeeeel rustig in Death Valley, zeker als je net van Vegas afkomt. Het is er echt heel mooi en zo appart. Hebben jullie nog overnacht bij Stovepipe?
    Jullie schitterende reis begint nu stilaan op het einde te komen. Nog maar een paar dagen en jullie nemen een pracht van ervaringen mee. Kijk al uit naar jullie verhalen.
    Geniet er nog even van en een goede terug vlucht.

• 15 Mei 2015 - 08:17

Stijn En Mariel :

Gelukkig gaat het al beter! Foto's uploaden gaat nog steeds niet lekker maar morgen zijn we weer thuis, kunnen we ze allemaal laten zien. En Marlou, ik zal maar niet zeggen hoeveel donuts ik heb gegeten deze vakantie ;). Snel bijkletsen na de reis.
    Wij hebben inderdaad overnacht in Stovepipe, wat een aparte ervaring. Alles is pikzwart om je heen 's avonds!
    We zijn deze reis heel wat ervaringen (en foto's) rijker...