Dag 1 en 2; Tampa/Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2; Tampa/Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2; Tampa/Orlando

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

24 Juli 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 1 en 2 vliegreis en Orlando

Zondag zijn we vertrokken naar Amsterdam, waar onze reis met een voorovernachting begon. Maandagochtend om 11.15 vertrok de vlucht, eerst richting Frankfurt en vervolgens naar Tampa. Hier hebben we de huurauto opgehaald, een Jeep. Vanaf Tampa hebben we vervolgens een uurtje moeten rijden om bij het eerste hotel in Orlando te komen, waar we om 4 uur s nachts Nederlandse tijd naar bed konden gaan.
De volgende dag hebben we een beetje uitgeslapen en zijn gaan ontbijten bij het 'Waffle House', een typisch Amerikaans ontbijtrestaurant.
Daarna zijn we richting Disney Springs gereden, waar heel veel winkels en Disney Stores te vinden zijn die heel mooi zijn aangekleed en gemaakt. Maar eerst zijn we nog naar de Walmart geweest om boodschappen te doen, voor de beroemde donuts; de eerste 12 zijn al gekocht. Daarna hebben we een tochtje met de auto gereden over de 'strip' van Orlando, waar alle bekende en vele restaurants aan te vinden zijn.
Stijn moest naar de 'Boston Lobster Feast', en hij lust niet eens vis.
Maar tja, er was een ander soort kreeft te vinden, dus daar moest hij natuurlijk even gaan kijken.
Daarna terug richting hotel en daar hebben we gegeten. Vervolgens naar de hotelkamer om vervolgens te gaan zwemmen, maar dit werd verstoord door het brandalarm dat afging in het gebouw waardoor we het gebouw moesten verlaten. De brandweer kwam en alles was nagekeken, gelukkig konden we naar een klein half uurtje terug er was niets aan de hand.

• 25 Juli 2018 - 13:16

Cees En Marian:

Hoi Stijn en Matiel, leuk in kan jullie volgen en we gaan dat regelmatig doen. Brandalarm!!! Jullie maken ook van alles mee. Maar gelukkig was het loos. Een lekker visje op zijn tijd. Best lekker hoor Stijn!!!, maar wa d'n boer nie kent vreet hij niet! Oud gezegde maar bij Stijn komt het uit. Leuke foto's tot dusverre en een gave huurwagen!!!
    Genieten he en we kijken regelmatig naar jullie foto's en verloop van jullie vakantiereis.
    Groeten van ons hier, Pap/Mam v Rooij

• 25 Juli 2018 - 13:18

Cees En Marian:

Ik bedoel de foto's van de App natuurlijk. Nou ook foto's op de site zetten hoor, kunnen we die bekijken dussssss.
    Doei

• 29 Juli 2018 - 10:15

Gaaaaaf die kreeftbeetle!!!!

Groeten en neem het er van. C/M