Dag 5, Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dag 5, Miami Beach - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dag 5, Miami Beach

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

27 Juli 2018 | Verenigde Staten, Miami Beach

Een dag met vele afwisselingen. Na een ontbijt op de kamer hebben we even bij het zwembad gelegen, met een mooi uitzicht over zee. Vervolgens zijn we gaan wandelen; helemaal langs de kust naar Ocean Drive. We hebben daar de Art-Deco route gelopen, langs alle gebouwen die in die stijl zijn gebouwd. Op het terras op Ocean Drive hebben we een lekkere pizza op. Daarna hebben we de winkelstraat gelopen, meteen in de richting van het hotel. We hebben daar een duik genomen in de zee. Om iets te gaan eten hebben we de auto gepakt en zijn toen doorgereden om Ocean Drive ''s avonds te zien met vele neonverlichting. Toen zat de dag erop, de ochtend erna zouden we heel vroeg op moeten om naar de Keys af te reizen!

• 29 Juli 2018 - 10:20

Cees En Marian:

Mooi hotel zo te zien. Gave fotootjes zo mooi aan het strand gelegen.
    Een dag om rustig lekker genietend door te brengen met de afwisseling van een mooie wandeling.
    Weer een ervaring rijker dus!!
    Op naar de volgende mooie dag!!

Gr, C/M. XXXXX