San Francisco en naar huis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu San Francisco en naar huis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

San Francisco en naar huis

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

15 Mei 2015 | Nederland, Schiphol

Vandaag laatste dagje San Francisco en dan vliegen we via Londen terug naar Nederland. S morgens nog ontbijt in het hotel en daarna onze spullen gepakt, omdat we pas s svond terug vlogen hadden we nog 3 uur om rond te kijken. We zijn naar San Francisco centrum geweest, een markt bekeken en daarna toch nog een keer naar Fisher's mann Warf, op pier 39. Veel leuke winkeltjes en we hebben nog lekker geluncht. Een pasta en Clam Chowder, een grote broodbol met daarin soep. De soep en de past smaakte heerlijk. Helaas moesten we alweer gaan en zijn richting vliegveld gereden, onderweg kwamen we erachter dat we onderweg waren naar het verkeerde vliegveld, snel achter gekomen en goed gereden.De auto ingeleverd en op het vliegveld gestapt.