Dag 3 Kennedy Space Center - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dag 3 Kennedy Space Center - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dag 3 Kennedy Space Center

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

26 Juli 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 3 Kennedy Space Center

Vandaag hadden we het plan om op tijd op te staan en naar Kennedy Space Center, van NASA, te gaan. Dat eerste was niet helemaal gelukt. De jetlag bepaalde toch nog voor ons dat we later vertrokken dan gepland. We waren na anderhalf uur rijden op bestemming. Het Kennedy Space Center is heel indrukwekkend om te zien. Een reis door de tijd, een bustour over het hele NASA-terrein, simulators die je laten ervaren hoe een raket de lucht in wordt geschoten, enzovoorts. Om 18 uur hadden wij genoeg raketten gezien en zijn we naar Kissimmee gereden, een halfuurtje zuidelijker dan Orlando. Onderweg hebben we nog alligators in het moerasgebied gespot! In Kissimmee hebben we de dag afgesloten met het eten van een lekkere hamburger. Morgen hebben we onze eerste bestemming achter de rug en reizen we op ons gemak af naar Miami Beach!

• 29 Juli 2018 - 10:10

Cees En Marian:

Weer heel gaaf allemaal aan di oostkant. Leuke bezienswaardigheden allemaal daar, zelfs alligators.
    Spacecenter ook mooi om gezien te hebben en te ervaren. Educatief tintje dus.
    Geniet er verder van, maar dat zit wel goed lezen we.

Groeten van ons hier C-M. XXXX