Dag 4 richting Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dag 4 richting Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dag 4 richting Miami

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

27 Juli 2018 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag een autodag een rit van 450km vanaf het hotel in Orlando. Rustig ontbijt op in het hotel en daarna nog een paar winkels in Orlando bekeken. Een korte tussenstop bij jawel een muisauto, Stijn helemaal blij en net optijd foto's gemaakt voordat er een harde regenbui aankwam. Verder via Kissimmi richting Fort Lauderdale met een tussenstop bij de Mac Donalds, waar het bij weggaan ineens heeeel hard begon te regenen en wij wilde wachten, maar de medewerker van de Mac die bracht ons met de paraplu naar de auto, dat is pas service. Het was een enorme onweersbui, maar ook de laatste van die dag.
Lange rit langs een mooi gebied met moerassen gereden en zo aangekomen in het zuidelijker Fort Lauderdale, hier hebben we in de hoofdstraat gegeten bij een groot restaurant Cheesecake Factory. Daarna via een mooie route Miami Beach ingereden, waar de grote gebouwen en verlichting je tegemoet kwam.

• 29 Juli 2018 - 10:15

Cees En Marian:

Wat een geluksprul Stijn, dat je nog "net" droog die muisbeetles op het plaatje kreeg.
    Grappige reclamewagens.
    Maak het fotootje van een genietende schoondochter steekt er toch wel met kop en schouders bovenuit.
    Klaar voor de hamburgeraanval zo te zien!!! Mmmmmmm…….

Gr, C/M

• 31 Juli 2018 - 06:19

Stijn En Mariel :

Ja zeker, het zijn erg grappige wagentjes. We kwamen ook nog een Beetle Limousine tegen van dit bedrijf, die heb ik ook nog op de foto. We hebben lekker gegeten bij de Cheesecake Factory, maar de lekkerste hamburger tot nu toe was in Key West. Daar heeft Mariël écht zitten genieten. We zijn benieuwd wat voor lekkers we allemaal nog meer tegen gaan komen!