Dagje Los Angeles, 28april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dagje Los Angeles, 28april - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dagje Los Angeles, 28april

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

28 April 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn vandaag begonnen met een tochtje door de Walmart, waar we boodschappen hebben gedaan. Daarna door naar Hollywood waar we begonnen zijn op de Hollywood boulevard, waar we over de walk of fame hebben gelopen en verschillende sterren van bekende mensen hebben gezien.
Ook hebben we meer dan 200 hand en voetafdrukken gezien van wereldberoemde sterren. Oa van Johnny Depp, Whoopi Goldberg en Michael Jackson, die een afdruk in het cement hebben gezet.
Verder hebben we winkeltjes gekeken en even rondgelopen en de verschillende gebouwen bekeken.
Daarna zijn we met de auto naar Beverly Hillis gereden, ook een wijk van Los Angeles, waar we langs hele grote huizen zijn gereden en een paar huizen van sterren hebben gezocht.
Daarna door naar het uitkijkpunt op Griffith Observatory, dit duurde even, want het was heel druk om los Angeles, heel de stad stond dicht, maar toen we er waren had je een prachtig uitzicht over heel Los Angeles en op de bekende Hollywood letters op de berg. We hebben hier rondgekeken en foto's gemaakt en daarna de berg weer af gereden. Door richting universal studio's, waar we wat wilde eten, helaas was parkeren zo duur, dat we voor hetzelfde geld konden eten. We zijn doorgereden richting het hotel om Anaheim en onderweg hebben we bij Dannys gegeten, gezellig restaurantje, waar alleen plaatselijke bevolking komt, dus het personeel was nieuwsgierig hoe we hier terecht kwamen.
Daarna terug naar het hotel om morgen weer vroeg op te staan en door te rijden richting Flagstaff.

• 30 April 2015 - 10:21

Pap/mam VR:

Mooie ervaring daar in LA en volop goed weer zien we. Hebben jullie toch maar mooi gestaan in die hall of fame!!!! Dat eten bij Danny's was een geode keuze, dicht bij de bevolking daar.
    Misschien leuk om een fotootje (selfies) te maken met een typische amerikaan, ha, ha!!

• 02 Mei 2015 - 06:47

Stijn:

Die Selfie komt er vast en zeker nog haha! ;)