Vernal en dinosaurussen - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Vernal en dinosaurussen - Reisverslag uit Vernal, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Vernal en dinosaurussen

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

03 Mei 2015 | Verenigde Staten, Vernal

Vandaag gestart in Moab, in het canyonlandspark. Daar hebben we nog een paar uitzichtpunten bekeken en een mooie Arch. Daarna doorgereden richting Vernal, waar ook ons volgende hotel is, dit was nog ruim 4uur rijden. Onderweg zijn we net voor Vernal gestopt bij Dinosaurland, dit is een nationaal monumentenpark waar je heel veel dinosaurus botten kunt zien. We gingen omhoog met een treintje en werden afgezet waar de botten zich bevinden. We hebben verschillende dinosaurusbotten gezien, in de rotsen, maar ook werelds meest complete dino. Dit is de enige plaats op de wereld waar je zoveel dinosaurus botten (1500) kunt zien. Het is de ordinale plaats waar de botten ooit gevonden zijn, deze hebben ze in de rots gelaten en kun je nu bezichtigen.
Daarna zijn we doorgereden naar het hotel en hebben we in dezelfde straat heerlijk bij een leuk Mexicaans restaurantje gegeten.

• 07 Mei 2015 - 20:59

Pap En Mam VR:

het ene na het andere allemaal even mooi en indrukwekkend. volop genieten blijkt, dus alles goed en naar wens???????

doeg