Dagje Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu Dagje Moab - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Stijn en Mariel - WaarBenJij.nu

Dagje Moab

Blijf op de hoogte en volg Stijn en Mariel

02 Mei 2015 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag begonnen in het Arches park, waar de wereldberoemde boogrotsen staan. We hebben door het park gereden en zijn bij verschillende punten gestopt. Bij sommige moesten we een hele wandeling maken om er een te zien, maar het is gelukt. Het is hier toch al zo'n 35g en wandelen is dan toch al best warm.
Na heel wat bogen en rotsen te hebben gezien zijn we nog naar het stadje Moab zelf geweest en hebben iets gegeten. Daarna snel naar het andere park, vlak bij Moab om de zonsondergang te zien op het dead horse point te genieten van het uitzicht.
De zon was onder en wij zijn naar ons hotel gegaan.

• 03 Mei 2015 - 09:16

Yvonne En Marijn:

Wat hebben jullie al veel gezien! Lekker afwisselend ook! Leuk om te lezen.
    Heel veel plezier nog. Wij volgen jullie.... een tikje jaloers toch wel ;)
    Geniet er van!!!!

• 03 Mei 2015 - 13:56

John En Monique:

Hoi Stijn en Mariel,

Het ziet er allemaal ontzettend leuk uit. We houden het goed bij, zodat wij straks ook al een idee krijgen wat ons te wachten staat.
    Geniet er nog lekker van en spreken jullie nog voordat wij zelf gaan.
    Groetjes, John en Monique

• 03 Mei 2015 - 14:41

Pap/Mam VR:

Mooie gelijke kleuroutfit jullie op die ene foto enne.... ook in US door jou Stijn dus een heeeeeeeeeeel mooie T1 gespot dus. Koooooooopen???
    Er zitten ook hele mooie foto's bij hoor. Een foto met rode rotsen en een klein autootje in de verte. Daardoor blijkt hoe groot die rotsen eigenlijk zijn. En die huisjes, heel apart ook. Ook die foto-illustraties met telkens die mooie dame er op doen het goed, ha, ha. Bijna professioneel zeg maar!!

Doei weer,

• 04 Mei 2015 - 04:24

Stijn En Mariel :

Wat leuk dat jullie onze blog allemaal lezen. Wij hebben het erg naar onze zin.
    En heb voor Jim vandaag hele mooie, gave foto's gemaakt, van echte dinosaurussen en heeeel veel botten, die allemaal in de rotsen zitten.
    John en monique doen we, hebben hele handig tips voor jullie en alvast leuke ideeën.
    Groetjes vanuit Vernal

• 05 Mei 2015 - 06:04

Stijn En Mariel :

Mooie T1 hè?! Die was helaas niet te koop! We zijn nu in Yellowstone, hier naast ons hotel is een veld waar 5 VW-busjes op staan. Vier T3's en één T2A. Morgen toch maar even het veld bij die boer oplopen... Ben benieuwd hoe de staat van die busjes is en wat de boer er nog mee van plan is!
    De rotsen zijn inderdaad ongelofelijk groot. Het is net de Côte d'Azur x 10.

Tot snel weer!

• 10 Mei 2015 - 06:28

Stijn En Mariel :

Helaas geen teken van leven op het boerenerf maar wel een aantal foto's rijker. Sjonge, wat was die T2A nog gaaf, die wil ik wel mee naar huis nemen...